28 6月, 2008

四道牆

一個人居住最悲慘的事情莫過如「對住四boon牆」。我發現大家都異口同聲地說著同一句話︰

大家姐︰「得閒就出去行吓……」,(即是叫你咪成日對住四道牆。)

三家姐︰「我建議你去參加一些興趣班,多點到外面走走……」(或曰︰唔好成日對住四道牆……。 )

阿妹︰家姐你有冇去XX會?吓你重未去XX會?咁你係屋企……(對住四道牆)做乜野?

我早料到有如此一著,是以我晨早想出了一個妙計,設法令自己不會對住四道牆

於是最小的妹妹就大笑大叫︰

「唉也!你睇你!邊有人將所有家俬圍住自己架?」

昨天社工來家訪︰

「得閒呢,又有精神嘅話,就去附近周圍行吓,米成日喺間屋度困住自己對住四道牆……。」(終於有人講出口了。)

我立刻更正︰「你錯了,你看!我四邊四面牆都佈滿晒家俬,已經沒有牆可以給我對了!」

溫馨提示︰根據我家裡的擺設是︰左起︰CD地櫃音響電視房門書樻一箱二箱書櫃書枱printer電腦枱房門三桶櫃沙發CD地櫃音響電視房門書櫃一箱二箱……

是不是很熱鬧?

寒舍24小時開放24小時守候包水包電包廁所費用全免食飯自備報名從速。

沒有留言: